Kedves Olvasó!

Becses nevem Edelia Seir - meglehet, hallottál már rólam, ám éppígy az is előfordulhat, hogy írói művésznevem teljességgel ismeretlenül cseng a számodra. Jelenleg egyetlen blogom fut, Aimer címen, de előtte több, regényeim közzétételére szolgáló oldalt is létrehoztam már. Igencsak szégyellem, de eme blogoknak csupán azért álltam neki, hogy "legyen mit írni". Végül mindet szüneteltetnem, törölnöm kellett, holott bele sem lendültem igazán a történetbe - számtalan írásomnál estem bele e szörnyű hibába, épp ezért egy ideig nem is mertem megnyitni eme oldalt. Minden szabadidőmet novellák, rövidebb fogalmazások megírásába fektettem, úgy véltem, nem állok készen arra, hogy egy teljes regényt megírjak. Mert igen, bármily hihetetlen is, erre nem mindenki alkalmas, még akkor sem, ha igazán jó író - s itt nem feltétlenül önmagamra célzok. Így tehát az Ébenvér egy utolsó esély számomra; megfogadtam, hogy a végsőkig kitartok mellette, és nem kezdek bele új történetekbe, míg le nem firkantom e regény legutolsó szócskáját. Ezen alkalommal csak úgy volt merszem belevágni e regénybe, hogy elmémben a történet már befejezett, kerek egész, s egy jelentős része papíron is elkészült már, így pedig bátorkodtam a tervezettnél hamarabb megnyitni a blogot. Nem ígérem, hogy oly' gyakran érkeznek majd a fejezetek, hisz' magam sem vagyok robot, képtelen vagyok megállás nélkül, szinte gépként dolgozni, munkálkodni, írni.
Voltaképpen az egész történet egy korábbi novellámon alapul, mely a Shay címet viseli. A művet egy versenyre írtam, témaként a fantasy volt megadva - így született meg egy új világ ötlete. Novellám azonban merőben más témát érint, mint az Ébenvér. Ugyan mindkettőben jelentős szerepet játszik a szerelem, utóbbi valamivel későbbi korban (emberi időszámítás szerint 2014 körül) játszódik, míg az előbbi valahol a 19-20. század tájékán, néhány évszázaddal Avillan létrejötte után. Regényem két legfontosabb helyszíne a 21. századi Párizs, illetve a tündérvérűek birodalmának fővárosa, e két város közt ingázik a történet, ízlésesen keverve a romantikus fantasy jellemzőit a krimiszerű elemekkel. Az Ébenvér nyomokban hajaz csupán Shay című novellámra, mely - mi tagadás - igencsak szívemhez nőtt, s remélem, éppígy lesz ez az álomszerű tündérbirodalom meséjének továbbgondolt változatával is.
Most már tényleg nem szándékozom szaporítani a szót, mindössze szeretnék kellemes olvasást kívánni minden kedves jövendőbéli Olvasómnak! (:
xxx Edelia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése